Skip to the main content

Voor de spelers. Voor de sport.

Inloggen

Kennisbank

De route naar de Helpdesk

Clubs weten de weg naar de Helpdesk goed te vinden bij vragen en voor ondersteuning. Gelukkig horen we zeer tevreden geluiden over de afhandeling. De Helpdesk neemt dan ook de tijd je zo goed mogelijk te helpen. We zijn je graag snel én zorgvuldig van dienst, ook op momenten dat het drukker is. Om dit alles optimaal te regelen, hebben we het mogelijk gemaakt je vraag online in te zenden.

De snelste manier? Online inzenden!

Je vraag komt meteen op de juiste plek terecht. Met de volledige informatie kunnen we je sneller helpen.


Kies je formulier en stuur het direct naar de Helpdesk:

StepBridge en Bridgemates hebben een eigen helpdesk:

StepBridge: klantenservice@stepbridge.nl
Bridgemates: www.bridgemate.nl


De allersnelste weg naar de Helpdesk

Er zijn dus drie routes naar de Helpdesk. Bellen lijkt misschien het snelst, maar dat is niet zo:

SNEL?

Tijdens kantooruren is de Helpdesk bereikbaar op 030-2759909. Als je minder lang wilt wachten…

SNELLER

Een mail sturen naar de Helpdesk kan via helpdesk@bridge.nl. Vergeet dan niet het clubnummer te vermelden en wanneer nodig de back-up van het NBB-Rekenprogramma mee te sturen. Hoe vollediger de informatie, hoe sneller we je kunnen helpen, maar…

SNELST!

Vragen die binnenkomen via de formulieren op de website worden met voorrang behandeld. Met een goed ingevuld verzoek kunnen we je het snelst van dienst zijn! Je vraag gaat direct naar de juiste persoon en met je informatie bij de hand kunnen we sneller opereren. Je krijgt de hoogste prioriteit.

 


Maak er gebruik van, vragen die je met een goed ingevuld formulier inzendt krijgen voorrang!